پیام فرستادن
Shenzhen Fengshi Technology Co., Ltd
صفحه اصلی
صفحه اصلی
>
اخبار
>
اخبار شرکت در مورد مزایای علامت دیجیتال خرده فروشی چیست؟
مناسبت ها
پیام بگذارید

مزایای علامت دیجیتال خرده فروشی چیست؟

2023-04-07

آخرین اخبار شرکت در مورد مزایای علامت دیجیتال خرده فروشی چیست؟

چرا یک فروشگاه خرده فروشی به علامت دیجیتال نیاز دارد؟علائم دیجیتال خرده فروشی مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد.

 

آخرین اخبار شرکت مزایای علامت دیجیتال خرده فروشی چیست؟  0

ترافیک بیشتری را به فروشگاه فیزیکی هدایت کنید

اولین و مهمترین مزیت تابلوهای دیجیتال هدایت ترافیک به فروشگاه هاست.طبق گفته ScreenCloud، از هر 10 مشتری، 8 نفر پس از مشاهده دیجیتال ساینیج وارد فروشگاه شده اند.مانند جعبه های نور کلاسیک، تصاویر متحرک همیشه هنگام عبور از کنار آنها توجه افراد را به خود جلب می کند.

تصمیمات خرید را افزایش دهید و فروش بیشتری کسب کنید

بیش از 40 درصد از مصرف کنندگان موافق هستند که ارائه اطلاعات مربوطه نزدیک به نقطه خرید و نمایشگرهای دیجیتال می تواند بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارد.تابلوهای دیجیتال در فروشگاه‌های خرده‌فروشی با تأکید بر کیفیت‌ها، دیدگاه‌ها یا طراحی منحصربه‌فرد آن از طریق ویدئوها یا تصاویر، ظاهر و احساس واقعی‌تری از محصول به مشتریان می‌دهد.

علاوه بر این، 80 درصد از برندهایی که از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج استفاده می کنند، گزارش می دهند که 33 درصد فروش بیشتری داشته اند.می تواند تجربه ای همه جانبه برای مصرف کننده ایجاد کند و پتانسیل فروش متقابل، افزایش فروش و خریدهای تکانشی را افزایش دهد.شما می توانید با تنظیم و به کارگیری سریع اطلاعات قانع کننده در زمان و مکانی که بیشترین اهمیت را دارد به آن دست یابید.

سرگرمی فراهم کنید

سرگرم نگه داشتن بازدیدکنندگان برای کسب و کار شما مفید است.یک مطالعه جدید توسط موسسه Urban Land نشان می دهد که 50 درصد از مردان و 70 درصد از نسل هزاره زن خرید را منبع سرگرمی می دانند.مصرف کنندگان از یادگیری چیزهای جدید و به اشتراک گذاری آموخته های خود با عزیزان خود لذت می برند.

خوشبختانه، سرگرم کردن مشتریان خود با نمایشگرهای دیجیتال ساده و کم هزینه است.می‌توانید محتوای چندرسانه‌ای مانند گرافیک، عکس و ویدیو را بر روی تابلوهای دیجیتال خرده‌فروشی از منابع مختلف از جمله رسانه‌های اجتماعی نمایش دهید.

حضور در شبکه های اجتماعی را افزایش دهید

امروزه، هر کسب و کار تجاری باید حضور آنلاین قوی داشته باشد.یکی از مسئولیت‌های اصلی تابلوهای دیجیتال خرده‌فروشی به تبلیغ وب‌سایت‌های شرکت و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

خرده فروشان می توانند مخاطبین و وب سایت های رسانه های اجتماعی خود را همراه با محتوای آموزنده یا لذت بخش بر روی صفحه نمایش دیجیتال در فروشگاه ها ارائه دهند.

این به مشتریان انگیزه می‌دهد تا صفحات آن‌ها را جستجو کرده و در آن مشترک شوند، که به بازرگانان کمک می‌کند تا مخاطبان آنلاین خود را افزایش دهند و آنها را بیشتر برای فروش بیشتر پرورش دهند.

بهبود ارتباطات داخلی

تابلوهای دیجیتال در فروشگاه های خرده فروشی می توانند نه تنها بر مشتریان بلکه بر پرسنل فروشگاه نیز تمرکز کنند.می‌توانید نمایشگرهای علامت‌های خرده‌فروشی را نصب کنید که اطلاعات مربوط به کارمندان مانند برنامه کاری، پاداش کارمند، اعلامیه کسب‌وکار، اعلامیه‌های تولد و غیره را نشان می‌دهند. این به تقویت فرهنگ کسب‌وکار و بهبود محیط کار و ارتباطات کارکنان کمک می‌کند.

آگاهی از برند خود را افزایش دهید

علامت گذاری برای فروشگاه های خرده فروشی کمک می کند تا درک مطلوب تری از شرکت شما در ذهن مشتریان ایجاد شود.هر چه مشتریان بیشتر تصویر برند شما را ببینند، بیشتر می توانند شما را به خاطر بسپارند.در نتیجه تمایل بیشتری به بازگشت به فروشگاه شما دارند.و زمانی که این کار را انجام دهند، احتمالاً پول بیشتری را در آنجا خرج می کنند.

 

کاهش هزینه

نرم افزار ساینیج دیجیتال به شرکت ها کمک می کند تا هزینه های انتشار بروشورها، چاپ تابلوهای منو، بیلبوردهای معمولی و پوسترهای بزرگ را کاهش دهند.علاوه بر این، می توانید در زمان و هزینه در حمل و نقل و ذخیره این مواد بازاریابی صرفه جویی کنید.این به شما منابع بیشتری برای تولید محتوا و تصاویر با کیفیت بالا می دهد تا توجه مشتریان خود را به خود جلب کنید.

افزایش وفاداری به برند

با ساینیج دیجیتال، می توانید خبرنامه ها، برنامه های موبایل و برنامه وفاداری مشتری خود را تبلیغ کنید.به این ترتیب می توانید نقاط تماس با مشتریان خود را افزایش دهید، به آنها نزدیک شوید و آنها را به مشتریان عادی تبدیل کنید.

 

برای جزئیات بیشتر مشورت کنید، برای تماس با Funny از طریق واتساپ به طور مستقیم خوش آمدید: +86 15112618106

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-2324-5643
2F ساختمان B، پارک صنعتی Xinbosheng، شماره 1 جاده Zhenxing، Loucun Community، خیابان Xinhu، Guangming District، Shenzhen 518107
درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید